2016 m. kovo 8 d. Ekonomikos katedra organizavo renginį, skirtą supažindinti studentus su viena didžiausių pasaulyje verslo ir finansinės informacijos paieškos kompanijų „Bloomberg“. 1981 m. Michaelo Bloombergo sukurtos duomenų ir žiniasklaidos priemonės – vieni plačiausiai naudojamų informacijos sklaidos elementų ekonomikos specialistų tarpe.
Renginyje dalyvavo Bankininkystės ir Finansų studijų programų studentai. „Bloomberg Institute“ EMEA atstovė Anastasiya Hryshchenko pristatė kompanijos produktus, duomenų paieškos ir analizės terminalą. Pranešimo metu buvo paminėta, jog realiuoju laiku pateikiamų ir ankstesnių metų duomenų palyginimas leidžia įvertinti pasaulio finansų rinkų padėtį, atlikti makroekonominę analizę, numatyti finansų rinkų pokyčius, kad būtų priimti tinkamiausi verslo sprendimai. Studentai turi galimybę pasitikrinti savo ekonomikos, matematikos, finansinės analizės, investicijų, anglų kalbos bei vadybos žinias, laikydami „Bloomberg“ testą (BAT). Atsižvelgiant į gautus testo rezultatus, geriausių studentų gyvenimo aprašymai bus talpinami į tarptautinę darbuotojų paieškos sistemą.
Romantė Bučienė, Ekonomikos katedros lektorė