Profesinio veiklinimo praktika Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centro mokiniams

2017 m. gruodžio 12 d. Vilniaus kolegijos Ekonomikos fakulteto Imitacinėje bendrovėje „VIKO Bankas“ Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centro mokiniai atliko Bankininkystės profesinio veiklinimo praktiką. Per pirmąją praktikos dalį mokiniai buvo supažindinti su Vilniaus kolegijos fakultetais bei Ekonomikos fakulteto studijų programomis. Bankininkystės katedros vedėja Gitana Mečėjienė pravedė paskaitą „Įvadas į bankus ir kreditą“.
Po paskaitos mokiniai, kartu su lydinčiais mokytojais, buvo palydėti į imitacinę bendrovę „VIKO Bankas“, kur susipažino su bankuose taikoma informacine sistema Forpost bei atliko įvairias praktines užduotis, kurias paruošė Bankininkystės katedros lektorius ir imitacinės bendrovės „VIKO Bankas“ vadovas Alvydas Mackevičius.
Džiaugiamės sėkmingu bendradarbiavimu su Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centru!

Daugiau naujienų

  • #

    Kaip fakultete kursime Kalėdų ir tvarumo magiją?

    Šventinė nuotaika jau atkeliauja į fakultetą! Kviečiame studentus, dėstytojus ir darbuotojus kartu kurti šiltesnę, kūrybiškesnę ir tvaresnę šventinę aplinką. Kalėdų dirbtuvėlės: papuoškime eglę kartu! Užsuk tarp paskaitų ir savo rankomis papuošk mūsų fakulteto eglę – sukurk…

  • #

    VIKO CGMA universiteto programos registracijai liko savaitė

    Vilniaus kolegijoje pradėta registracija į CGMA® universiteto programą. Ši AICPA & CIMA kartu su pirmaujančiais Europos universitetais įgyvendinama programa leidžia studentams pradėti siekti CGMA (Chartered Global Management Accounting) profesinės kvalifikacijos dar studijų metu. Dalyvavimas…

  • #

    Tarptautinė patirtis Tilburge: Finansų studentai dalyvavo įvairovės ir atsparumo projekte

    Vilniaus kolegijos Ekonomikos fakulteto Finansų studijų programos studentai Einardas Bartuška, Paulius Petrauskas ir Tomas Radzevičius grįžo iš tarptautinio Erasmus+ mišriojo mokymo projekto (BIP) „Atsparumas įvairovėje: studentų atsparumo ugdymas įvairialypiame pasaulyje“ (Resilience in Diversity: Building Students’ Resilience in a…