Šių metų spalio 18 d. įvyko nacionalinė Lietuvos kolegijų studentų verslumo diena – PROFADIENIS. Startavus rugsėjį, projekto atrankoje dalyvavo daugiau nei 400 dalyvių, iš jų 100 dalyvavo finaliniame renginyje.
Profadienio idėja – suteikti galimybę jauniems žmonėms išbandyti savo jėgas sprendžiant įmonėms aktualias situacijas. Specialiai renginiui buvo parengtos atvejo analizės užduotys, kurios suskirstytos į finansų, marketingo, klientų aptarnavimo, socialinių medijų bei inovacijų kategorijas.
„Įdomu, kad sąlyginai trumpas užduočių sprendimo laikas nebuvo kliūtis kūrybiškiems sprendimams. Nustebino jaunų žmonių netradiciniai sprendimai rengiant degustaciją specifinei AB „Rūta“ GREENZ produktų serijai” – renginio įspūdžiais dalinosi projekto partnerių atstovė Kristina Briedienė.
Geriausiai pasirodė Lietuvos verslo kolegijos komanda, apdovanota kelionės į Europos Parlamentą prizu. Vilniaus kolegija nugalėjo marketingo, Vilniaus kooperacijos kolegija – klientų aptarnavimo, Šv. Ignaco Lojolos kolegija – inovacijų, Kauno kolegija – finansų kategorijose. Viena iš Vilniaus kolegijos Ekonomikos fakulteto komandų, kurią sudarė Erika Kolontaj, Natalija Marudina, Pavel Vistunov ir Karolis Vasiliauskas, laimėjo Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) prizą – trijų mėnesių LiMA seminarų abonementą, ir saldainių fabriko “Rūta” saldžiąsias dovanas. Studentus džiugino ne tik prizai ir dovanos, bet galimybė analizuoti praktines situacijas, komunikuoti su verslo atstovais ir kolegomis iš kitų kolegijų.

Projekto organizatorius – VšĮ PROFAT

Projekto partneriai: AB SEB, Western Union, Lietuvos marketingo asociacija, UAB Litcargus, UAB Digital Academy, UAB Emplonet, UAB Verslo žinios, Europos Parlamento biuras Lietuvoje.